I Here we go!

Takže jsme do toho nakonec šli.

O čem mluvím?

O adopci pejska.

Prostě jsme si spočítali pro a proti. Vyšlo víc proti. Ale nakonec jsem řekla, že to bychom nemohli mít ani děti, kdybychom se řídili jenom rozumem a ne srdcem. Protože láska pejska vydá za víc než jeden bod. 

A tak to bylo.

S požehnáním majitele bytu jsme pátrali po větším pejskovi. 

Měsíc, dva, předtím jsme chodili venčit do útulku pejska Aristokrata. Tak jsem se nadšeně ozvala majitelce útulku. Chtěli jsme dát šanci postaršímu pejskovi, který by v nás měl oporu a my v něm parťáka jak do našeho bytu, tak na cesty po přírodě.

Jenže to nevyšlo. Naše chyba. Nedali jsme o sobě vědět, kvůli záležitostem, které jsme museli mimo jiné vyřešit, a tak to bylo bráno, že nemáme zájem. Našel štěstí jinde.

Oplakala jsem to.

Pravda, těch venčení nebylo tolik. Ale i tak jsem si Aristokrata moc oblíbila.

Řekli jsme si tedy, že si najdeme jiné telátko. Pořádné telátko. Které nikdo nechce, a které nás osloví. Prostě pejsek, kterému dáme šanci a nevzdáme to s ním, pokud nám neukousne nějakou z končetin.

A tentokrát to nezpackáme.

Tentokrát o něj budeme opravdu aktivně bojovat. I kdybychom měli hory přesouvat!

Tentokrát ...

A pak se to stalo. A já bojovala a můj přítel Medvěd a nejlepší kamarádka Temná a spousta dalších jiných super - bezva lidských přátel mne v tom jen podporovali. Pejsek Vrtichvost s pronikavým pohledem. Nikdy jsme se nesetkali, nikdy jsem ho nevenčila. K adopci byl už rok.

A tak jsem v práci volala a volala.

A zařizovala a zařizovala.

"Opravdu do toho chcete jít? Není zvyklý na byt. Nikdy nebyl uvnitř domu. Počítáte s riziky?"

"Ano," odpovídala jsem a musela se krotit, abych nezněla netrpělivě, "já i přítel s tím počítáme a jdeme do toho."

(zdroj obrázku: https://www.psiadusa.sk/)

PROTI:

1. Může ničit věci

2. Potřebuje naši pozornost a čas (venčení, cvičák, hraní si) 

3. Potřebuje žrádlo, hračky, mlsky

4. Veterina rozhodně není zadarmo

5. Můžou se u něj projevit minulost, objevit se nežádoucí chování

6. Nebude mít nejspíš hygienické návyky

7. Do některých míst se s ním nemůže cestovat

8. Zodpovědnost za živou bytost + pokud něco provede někomu dalšímu, budeme my ti, kdo musí nahradit škody

9. Alergie tatínka Mlíka na srst.


PRO:

1. Přímý, úžasný uhrančivý pohled psích očí

2. Psí láska

3. Parťák na túry po horách

4. Psí láska

5. Věrná duše, která nás neopustí

6. Psí láska

7. Bude s ním kromě starostí i legrace

8. Psí láska

9. Pomoc pejskovi v nouzi

10. Nekonečná, oddaná psí láska

11. Ryze upřímný tvor v rodinném kruhu

12. Psí láska

13. Přátelství

14. Aktivní život (venčení, běhání, blbnutí) 

Komentáře

  1. Život se psy je prostě daleko veselejší! :) Vše má svě pro a proti, ale člověk musí vše dělat se srdíčkem a láskou a hned mu to za to stojí. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat